Сторінка для учнів

                                       Як готувати ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ?

1. Не відкладай на потім, виконуй завдання в той день, коли його задано.
2. Наведи порядок на столі, підготуй належне приладдя.
3. Вимкни телевізор, радіо та інші відволікаючі засоби.
4. Склади план своєї роботи (з якого предмета почати, а яким закінчити).
5. Чергуй предмети фізико-математичного циклу з гуманітарними.
6. Пам’ятай, що робиш завдання не для вчителів і батьків, а для себе!
7. Зранку швидко повтори.
8. Якщо завдання тобі не вдається, сформулюй конкретні питання щодо теми для подальшого з’ясування їх з учителем або друзями.

Алгоритм ЧИТАННЯ ТЕКСТУ

1. Виділіть (випишіть) нові для Вас поняття, терміни, закони, інформацію тощо.
2. Керуючись підручником, словником надайте інтерпретацію (тлумачення, пояснення) кожному з виділених нових термінів, понять, законів.
3. Які з виділених термінів, понять, законів залишилися незрозумілими для Вас? Зверніться по допомогу до вчителя або призначеного ним помічника з числа учнів.
4. Установіть логічні ланцюжки, певні взаємозв'язки, наслідки, способи досягнення результату причина і наслідок мета і засіб.
5. Виділіть, на Ваш погляд, головну думку в даному тексті. Чому Вона для Вас є головною?
6. Для вирішення якої проблеми, ситуації тощо можна використовувати дану інформацію?

Як вчити НАПАМ’ЯТЬ?

1. Прочитай і визнач головну думку тексту.
2. Розділи текст на смислові частини.
3. Вивчи першу частину.
4. Вивчи другу частину.
5. Повтори першу і другу частини разом.
6. І так далі!

Алгоритм РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ

1. Про що йдеться в умові?
2. Визнач значення відомих величин: словесно числом, виразом чи рівнянням позначенням.
3. Запиши запитання задачі через позначення.
4. Перевір одиниці вимірювання.
5. Якщо треба, зроби пояснюючий малюнок (схему).
6. Запиши задачу у вигляді рівняння через позначення.
7. Підстав у рівняння замість позначень відповідні числа або вирази.
8. Перевір відповідь. Якщо вона неправильна, пригадай чи переглянь розв’язання подібної задачі.

Як складати КОНСПЕКТ?

1. Прочитайте текст підручника.
2. Запишіть у зошит тему конспекту.
3. Визначте в тексті головний зміст, основні ідеї, поняття, закономірності, формули, тощо.
4. Визначте взаємозв’язки (причина-наслідок, мета-засіб).
5. Основний зміст кожного значеннєвого компонента законспектуйте у вигляді кодованої інформації (скорочення, абревіатури, малюнки) після найменування теми в зошиті.
6. Доцільно позначити на сторінці конспекту праві і ліві поля: ліворуч записувати назви розділів, параграфів, номери сторінок, самостійно сформульовані основні проблеми, а праворуч – свої висновки і коментарі, посилання на інші наявні у вас матеріали.
7. Найважливіші положення (визначення, докази, висновки) записуйте у вигляді цитат.
8. Корисно мати під рукою маркери або ручки різних кольорів, щоб відмічати ними найважливіші для вас елементи конспекту.
9. Прочитайте ще раз текст і перевірте повноту виписаних ідей.
Грамотне складений конспект повинен задовольняти наступним вимогам: правильне передавання основного змісту тексту, відокремлення головних думок, логічний зв’язок виписаних думок, структурованість, ясність, стислість, інформація про джерело тексту, наявність вільного місця для доповнення написаного новими думками.

Немає коментарів:

Дописати коментар